søndag den 15. februar 2009

Sikke mange gæster!


Hold da op hvor kom der mange til ferniseringen i fredags. Jeg tror der var ca. 150 forbi - også helt fra KBH kom de. Tor og jeg havde en fantastisk dag - alle vores gæster var fantastisk glade og der blev holdt hele 2 flotte taler for os. Og så meget opmærksomhed mand - wow i dig that! Tusind tak til alle jer der kom - det var som noget i en drøm. Og tusind tak til VIN etc. for dejlig Johanninger-vin og ikke mindst til Café Englen og Jef for at lade det hele ske på en rigtig fed måde!
Oven for ses Hr. Fotografen der - badet i blitzens skarpe lys - glad viser oplægget til speltrisotto med kålpølser og pigsvampe frem.

5 kommentarer:

Cross Stitch Junkie sagde ...

Jeg var i nærheden, faktisk. Og det var egentlig også meningen jeg ville have været forbi. Men der var altså lige noget Spumante på Grappa, der skulle drikkes. Og det skulle gå stærkt, for jeg skulle også nå hjem og se X-Factor. Hvor pinligt det så end er at indrømme...

Gunnar Tor Nilsen sagde ...

Du skal være stolt af al den opmærksomhed omkring udstillingen, det er jeg ihvertfald. Vi ses i morgen ven

Jakob Kristian Sørensen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jakob Kristian Sørensen sagde ...

Det er jeg dælme også!!! Ses senere

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

@lillemor - alle kan vel ha brug for lidt x-faktor engang imellem.. Men det var da ærgerligt du ikke kom - for det var skide skægt!