torsdag den 21. august 2008

TeamCooking



I dag skal jeg ud med den anden teambuilding-øvelse jeg har på programmet. Den hedder TeamCooking og er gennemtestet og prøvet igennem på alle mulige og tænkelige måder. Vi har laet den for over 100 deltagere i et telt på Tønder Festivalplads. Det var for Odense Containercentral - hvor min tidligere direktør i Aarstiderne deltog - Tonny Graversen hedder han. Jeg er i øvrigt huskok i hans familie - så vi mødes engang imellem når der er fest i familien. Så fylder jeg bilen med mad og kører til Fredericia. Hyggeligt.

Tilbage til det som det drejer sig om! TeamCooking - ja, vi har også lavet det ude i en skov - uden el, vand og lignende moderne bekvemmeligheder. Der er sjovt - og deltagerne går altid helt amok og giver den så meget gas at taget letter.

Øvelsen udviklede jeg for ca. 6 år siden med min gymnasiekammerat Henrik Zacho. Han er HR-chef i Herning Kommune nu, men i sin tid var han på Ankerhus i Hinnerup som konsulent. De laver mange spændende ting derude - se mere om det på www.ankerhus.dk.

Idag skal der TeamCookes i Skanderborg. Også på festivalpladsen faktisk... Der blvier gang i den er jeg sikker på - og jeg har tænkt mig at presse dem lidt, fortælle en løgnagtig historie eller to og i øvrigt opføre mig som den rock'n'roll-kok jeg vel er.

Billedet er fra den store TeamCooking Tønder - det er min kammi Rolando der er igang med at skære tun ud til holdene - alt imens komfuret er skruet op på fuldt blus... YEAH!

Ingen kommentarer: