mandag den 18. august 2008

emballager



Jeg laver emballager - sammen med de dygtige fotografer og AD'ere som jeg er så heldig at kende. Emballageopgaverne er enormt interessante. De tilfredsstiller min forfængelighed. Da jeg var lille brugte jeg timevis på at læse på mælkekartoner, få et af ota's solgrin og Tintin der nogle gange var på Herr Kelloggs fine emballager. Sådan husker jeg det i hvert fald...

Emballager får så meget opmærksomhed man fanme tror det er løgn! Derfor syns jeg de er spændende at lave.

Det her er en emballage der blev lavet med Christina Lykke (fotograf) og Tine Bagge Lautrup (AD'er) for et firma der hedder Foodsolutions.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeps! Det blev et superflot resultat - og sikke en dag, vi havde... Det var fantastisk at se, hvor godt profferne arbejdede sammen (når man blandede sig udenom) :-)

Hannu