søndag den 25. januar 2009

Perlepizza



Gammelt ord får overraskende meget vind i sejlene i disse dage... Nå, jeg vælger engang imellem at købe en pizza ude i Frederiksbjergs labyrint af tågefyldte gader. Og da Il Mercatino er blevet til noget nordisk, får jeg oftest pipsaen fra Marselis Pizza. Det er bedste alternativ i området. Det er i øvrigt perlepizzaer - og de er gode.

Klippet her, er til gengæld fra en japansk pizzabar - hvor det forklare
s med skilderier hvad man lissom får for pengene. Samme menu indeholder pizza med rå blæksprutter og noritang. Nogle med hvid sovs oplyses det - pludselig på engelsk, midt i havet af japanske tegn. Meget morsomt...

Hvad der er endnu mere grinagtigt er, at BMW er blev
et en perleslæde med perlefælge og jeg ved snart ikke hvad.
Og så faldt jeg lige over disse pragtfulde sidebestillinger, jeg er særligt begejstret for rød pølse på en pind, den får min mund til at blive ganske fugtig, læberne en smule fedtede og jeg helt rød i skærmen.

Ingen kommentarer: