mandag den 12. januar 2009

Logo of COOL - en nørds betændelser


Jeg sidder engang imellem og støver rundt på det hersens internet - i timevis. Leder efter et eller andet - ofte noget mere eller mindre ligegyldigt, som jeg synes jeg skal se på. Kigge lidt nærmere på, og studere lidt.

Italienske cykelholds trøjer gennem tiderne, bruger jeg meget tid på - så meget at man skulle tro jeg havde lige så meget tid som Von And har mønter i tanken.
Jeg kan også l
et fyre en halv nat af på billeder af Fausto Coppi, gerne på vej op af et eller andet bjerg i Giroen engang for det meste af et liv siden.
Og så er der logoer - jeg elsker logoer. De fede. Dem der for fanden kan noget - som er kolde i røven og GODT ved de ser fandens godt ud! J

Jeg smider de næste dage nogle af dem her. Og forslag modtages i øvrigt gerne - på mailen dér - så vil jeg se om æsteten (og det er Hr. Überchefen vi snakker om hvis nogen skulle være i tvivl!) er enig...


Here we go - top-logo #1 - fantastico! Italienske dæk mm. (Mm. dækker så bla. over en ganske fin og vældig kalender - den fra værkstederne. Den er såååå fin!)

Ingen kommentarer: