fredag den 20. november 2009

mortenokbo


kondenseret mælk. hvis man putter en tsktskfuld i sin espresso har man en café bon bon. den har jeg taget på af siden jeg opdagede den. tyk sød mælk og espresso. jo tak, så stik mig da sårn én!

i dag havde jeg besøg af mine cykelryttahbogskompaner. mortenokbo og perpetri. jeg har købt den her kondenserede mælk. mest fordi jeg godt ka li den slags, og aller allermest fordi jeg er helt vild opovenihjarnen med den her emballgae. en rejse tilbage i tiden. jeg forestiller mig at det russiske firma der laver den her mælk (og formodentlig sælger det som modermælkserstatning i afrika) også er hovedsponsor for et cykelhold. et 2. rangs cykelhold velsagtens. faktisk ved jeg, at det er andenrangs. for det er kun andenrangscykelhold der kører i de farver.

jeg ved ikke helt hvad der kyrilisk står på forsiden af dåsen. mortenokbo mener at vide, at der står mortenokbo.

7 kommentarer:

Ibs sagde ...

Der står 'mælk med sukker' - det ved jeg :)

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

jamen det er faktisk så osse næsten mortenokbo!

Ibs sagde ...

Jahaer. For det staves Moloko. Lissom bandet. Bare bedre!

Lars Kiilerich sagde ...

Da jeg så dåsen (inden jeg læste teksten) troede jeg det var en dåse billig interiørmaling.

.. som det nok endda godt kunne bruges som.

nikolaj sagde ...

Der står 'moloko'

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

som jeg hele tiden har sagt. der tår mårdnåkbo og det betyder sød mælk på dåse. nedenunder står der i parantes (de har bare glemt den bageste afsluttende parantes - altså sårn en her --> ) nåmen der står altså (i parantesen) at det kan om nødvendigt benyttes til kalkning af vægge og at det kun bør anvendes oralt. sådan læser jeg det tevvartefælde!

Unknown sagde ...

den pææææn!!!

altså!

:D

MMMM, moloko!!

og ibs ødelægger det hele, bar fordi hun sådan en russisk studiøs studine! :p