fredag den 26. juni 2009

en drink


i trørød. der bor en familie som er min. og heldigvis, for hvis de ikke var en del af min familie ville jeg være grøn af misundelse!

andreas og jeg var hos dem i sidste weekend. sammen med min kæreste - lise. vi grillede them burgers - og de gjorde helvede for de var sagen! ja de var.

og så lavede andreas en krydderurtevand som vi drak sammen med vino fra panzano. med mynte, citronmelisse (som jeg nu endelig ved hvad skal bruges til) hyldeblomster og persille. persille. ja fanme ja! voldsomt rensende og æterisk. hans far havde ikke engang fattet det på forhånd. men sådan er det gånnåk tit.

æstetikken fejlede nu heller ikke noget, sådan helt en passant fra sidelinjen.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg ville også være helt misfarvet af misundelse, hvis jeg ikke var moren til denne familie