torsdag den 2. oktober 2008

Modlys



I skarpt modlys står tingene engang imellem aller klarest. På sådan en mærkelig facon.

Nogle gange kan en kreativ idé lyse så skarpt at man ikke kan se andet en den. Heller ikke hvordan den skal blive til virkelighed. Og idéer kan jeg få. Det er sgu ovenikøbet en af de ting jeg er rigtig god til! At få en skarp idé! Men så er jeg nok knap så god til at få den sat i drift. Altså - hvis stalden begynder at lugte af hverdag - så spæner alle mine heste videre til den næste lysende idé-oase. Og så er det godt at have nogle gode ryttere til at tage sig af idéernes retning. Og det har jeg!

I idéernes blændende modlys så jeg så her til morgen hvilke projekter der står foran realiseringens barske prøvelser:

-nordisk mad på danske designere (top-hemmeligt)

-det store (hemmelige) ketchup-projekt

-kogebogen til børn - og deres forældre. 'Barn - kend din ret!'

-Dario goes to DK!

Ja, så ved i det...


Ingen kommentarer: