onsdag den 7. juli 2010

det mener han fanme ikke!


jo jo! det gør han faktisk. en opstemt nat på en salon i 8000 c, tog han en dans med hans store kærlighed. kokken altså. hans kærlighed er ubrydelig og den plejes dagligt. parmigiano --> ti amo!

jo det mener han faktisk. kom lige til at tænke på noget. altså. det nordiske køkken bla. hypen er stor ikke? grunden? hmm. jeg kender den ikke. men. jeg har gået rundt i viborgs gader for mere end 20 år siden med gul, orange og blå hanekam. og en del af det sidder stadig i mig. så når de andre laver hvad jeg kalder udbrudskøkken, laver jeg satme indbrud. indbrudskøkken.

når i vil manifestere jer lokalt i en bevægelse væk fra central europa og kultur, så gør jeg det modsatte. bevæger mig IND i europa og det klassiske.

wien, trieste, lyon, firenze. indbrudskøkken! fanme ja!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

... for helveté!!

DU SÅ SKIDE RADIKAL! <3

me-> ju-> talk soon!

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

fröken! jeg er lige her og du er mere end velkommen!

salon måske? en work out sammen dag i mit køkken?

eller et eller andet andet!

ciao
jakob

Anonyma sagde ...

Intet skal stå i vejen for true love. Der er ikke nogen, der har sagt, at det ikke også kan ske mellem menneske og fødevare.

Jeg siger tak for en dejlig aften på Salon; god snak, lækker tiramisu og måske et enkelt glas vin for meget. Det var hyggeligt.

Sisse

Anonym sagde ...

Dårlig rødvin, sætter sine spor!

cowboy ;O)